Stian

11/9: Har skrevet litt helt enkelt om Norges historie f.o.m slutten av 1970-tallet og hovedsaklig utover 1980-tallet. Er en kreativ og artigere måte å jobbe på (wiki) kontra det å skrive alt inn i et vanlig word-dokument.
12/9: Fortsatt en fin måte å jobbe på. Er blitt bedre på de "tekniske løsningene" som å lage lenker, og vil nok bli bedre på andre ting, som å legge inn bilder/videoer etterhvert som jeg har behov for å gjøre nettopp dét. Bra at du viste hvordan en kopler sammen din egen lenke med en annens wikiside, synd at vi ikke fikk se på veggen hvordan vi ordner med videoer. Blir interessant og mer kreativt rettet å skrive historien om de to personene. Motiverende måte å jobbe på.
2/10. Jeg synes jeg har jobbet godt og effektivt både idag og igår. Jeg/vi har ordnet en bedre struktur på sida slik at den er mer oversiktlig og ordentlig, i tillegg til at vi nå synes at vi har en bedre flyt. Videre har jeg utdypet noen punkter. Jeg har også lagt til historien om Amida fra Somalia. Jeg synes fortsatt at wiki er en kreativ og morsom måte og jobbe på, selv om jeg har tatt et veldig stort skippertak nå de to siste dagene. (Forøvrig helt normalt så det har ingenting med wiki og gjøre). Skal sette inn bilder senere idag, samt korrekturlese.
2/10. Har korekturlest og satt inn bilder. Vanskelig å finne bilder av passende størrelse så et par av dem ble litt store.